Garance kvality

Garance kvality pro živnostníky a podnikatele

  • Kvalitu a dostupnost sítě od 99,6 % garantujeme na základě smluvních parametrů (SLA).
  • Technická podpora je vám k dispozici nepřetržitě po celý rok 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
  • Při volání na infolinku vám hovor přijmeme do 30 sekund.
  • Odstranění technických potíží zajišťujeme standardně do 6 hodin.
  • Poskytujeme vám nejlepší poměr kvality a ceny mezi velkými operátory.
 

Výhody pro vás

  • Dedikovaní specialisté
  • Zodpovídání dotazů 7 dní v týdnu
  • Online klientské rozhraní
  • Proaktivní dohled páteřní sítě

Proč UPC Business

  • Služby na míru
  • Business péče
  • Garance kvality
  • Inovativní řešení

Zrychlete své podnikání s nejlepším internetem na trhu už 9 let v řadě

Ověřte si dostupnost

Podnikejte na Vaší adrese se službami od UPC Business.

 
 
Garance kvality
 

Chcete ještě lepší nabídku?

Zadejte své telefonní číslo a my se Vám obratem ozveme nebo zavolejte 800 872 400.

 

Nadstandardní péče jde ruku v ruce s nadstandardními službami

Naší strategickou prioritou jsou spokojení klienti. Při poskytování služeb se soustředíme na to, abychom maximálně vycházeli vstříc svým zákazníkům a umožnili jim optimální využívání sjednaných služeb. Naši nejlepší specialisté jsou vám k dispozici 7 dní v týdnu, připraveni řešit všechny vaše speciální požadavky.

Klientský portál Moje UPC

 

Business klientské centrum

 

Nepřetržitá technická podpora

 

 
 

Bezplatná klientská linka

 

Online klientské rozhraní (TIS)

 

Nepřetržitý aktivní dohled (Network operation center)

 
 

Dedikovaný business partner

 

Technický informační systém

 

Nepřetržitý aktivní dohled (Network operation center)