Hlasové řešení 3CX od UPC Business

Softwarové telefony
pro Win a Mac

Součástí dodávky jsou výkonné a snadno ovladatelné softwarové telefony pro systémy Windows a Mac.

Softwarové telefony pro Win a Mac

Díky vestavěným softwarovým telefonům od společnosti 3CX pro systémy Mac a Windows můžete řídit své telefonáty přímo z pracovní plochy svého počítače, přijímat volání nebo volat prostřednictvím kancelářského telefonního systému ze svého počítače, i když nejste ve své kanceláři. S pomocí sluchátek s mikrofonem můžete používat systém 3CX jako rovnocennou náhradu běžného stolního telefonu.

 

  • V režimu CTI můžete volat ze svého IP telefonu přímo z pracovní plochy počítače
  • Za softwarový telefon nejsou vyžadovány žádné dodatečné licenční poplatky
  • Snadné používání a správa
  • Pracujte pohodlně, jako ze své kanceláře, a zároveň snižte své náklady za volání
 

Správa volání s využitím ústředny 3CX

3CX funguje jako výkonná telefonní ústředna, kterou lze přizpůsobit na míru požadavkům na sledování a správu telefonátů. Z 5 různých zobrazení si můžete vybrat to, které nejlépe odpovídá vaší pracovní úloze.

 

  • Možnost přetahování jednotlivých volání pro rychlý přenos
  • Ideální řešení pro telefonní centra – obsahuje zobrazení Wallboard (Tabule) a Q-Manager
  • Recepční zobrazení umožňuje snadnou správu příchozích hovorů
 
 

Integrace s Office 365, Google, Outlookem a dalšími produkty!

Zahajujte hovory přímo z balíčku CRM. Příchozí hovory jsou přiřazovány k zákazníkům na základě ID volajícího a přihlášeny do vašeho CRM systému. Díky přesnému protokolování příchozích i odchozích hovorů spolu s délkou hovorů můžete vytvářet podrobné zprávy o aktivitách zákazníků i pracovníků.

 

  • Využívání kontaktů v Office 365, Google nebo v interním telefonním seznamu
  • Zahájení hovorů z CRM
  • Převádí nesrozumitelné ID volajícího na jméno zákazníka
  • Podrobné zprávy o aktivitách zákazníků i pracovníků, bez ručního protokolování hovorů

Akční nabídka:

Symetrika pro firmy

40 Mbps