3CX se odlišuje od konkurenčních řešení díky snadné instalaci a správě. Nastavení trvá několik minut a 3CX bude pracovat na stávajícím serveru (Windows, Linux) nebo na virtuálním počítači instance Hyper-V nebo VMware. Díky konzoli pro webovou správu vyžaduje nastavení IP telefonů, bran, SIP trunku a softwarových telefonů jenom několik minut.
Zapojte IP telefon nebo hlasovou bránu do své sítě a systém 3CX provede automaticky jeho konfiguraci, čímž vám ušetří nejenom krušné hodiny strávené nastavováním, ale i nutnost pracně studovat nový systém. Pomocí předkonfigurovaných šablon během několika minut připojíte SIP trunk ke většinu poskytovatelů služeb.
Se VOIP 3CX můžete spravovat své IP telefony z konzole pro správu 3CX. Pouhými několika kliknutími myší zavedete nový firmware do všech telefonů. Zaručená součinnost s podporovanými IP telefony usnadňuje aktualizaci telefonů. 3CX klient pro chytré telefony lze snadno nasadit vzdáleně přes e-mail a veškeré aktualizace softwaru probíhají automaticky, bez potřeby volat na zákaznickou podporu.
Síla systému 3CX spočívá ve skutečnosti, že je zcela softwarový. Můžete tak využít své stávající servery a zcela využít jejich výkonu a spolehlivosti, aniž byste do své serverovny museli přidávat další „spotřebič“ s náročnou správou. Nabízí snadné zálohování a redundanci ve virtuálním prostředí UPC Business.