Fax a hlasová pošta do e-mailu, webové konference, instant messaging a presence jsou pro ústřednu 3CX základem. Díky integrovaným klientům softwarových i chytrých telefonů získávají 3CX uživatelé automaticky přístup k rozšířeným funkcím unified communication – aniž by bylo nutné používat a učit se samostatnému softwaru jiných dodavatelů pobočkových ústředen.
Možnost zobrazení stavu kolegů („Presence“) představuje vynikající způsob úspory času a předchází zbytečným přesměrováním hovorů a oznámením o hlasové poště. Díky ní je řízení a práce se zaměstnanci pracujícími na dálku jednodušší než kdy dřív. Potřebujete chvilku klidu na dokončení projektu? Změňte svůj stav a zabraňte tak nepříjemným vyrušením.
Příchozí faxové zprávy jsou převáděny do PDF a přeposílány uživatelům prostřednictvím e-mailu, takže není nutné používat žádný faxový software. Hlasové zprávy jsou obdobně převáděny na zvukové soubory a přeposílány e-mailem.
Umožněte zaměstnancům komunikovat mezi sebou pomocí textového chatu, aniž byste se museli spoléhat na externí internetové IM systémy. Uživatelé 3CX mohou odkudkoli odesílat a přijímat textové zprávy prostřednictvím klientů 3CX pro systémy Windows, Mac, iPhone a Android.