Vítejte mezi klienty UPC Business!

Tato stránka je věnována zákazníkům UPC z řad domácností, kteří se nově
od 1. 1. 2016 stávají klienty UPC Business.

Informace

V UPC je naší prioritou starat se o své klienty a poskytovat jim vždy ty nejlepší služby. Vzhledem k tomu, že ve své smlouvě máte uvedené aktivní IČO nebo DIČ, bychom Vás rádi přivítali mezi zákazníky UPC Business, kde se specializujeme na podnikatele a firemní zákazníky.

Co pro změnu musíte udělat Vy? Nedělejte si starosti, nemusíte dělat vůbec nic. O vše se postaráme za Vás.

Protože UPC Business svým klientům nabízí jiné portfolio služeb, došlo současně ke změně Vašich služeb. Ničeho se však nemusíte obávat, změnou služeb nic neztratíte, ale spíše získáte. Navíc, pro Vás jako podnikatele máme připravenou spoustu dalších výhod, které jistě oceníte.

Co jako zákazník UPC Business získáte?

  • Speciální Zákaznickou linku pro firemní zákazníky s garancí přijetí hovoru do 30 sekund
  • Dedikované specialisty přímo pro Vás
  • Technickou podporu NONSTOP – celý rok, 24 hodin, 7 dní v týdnu
  • Výjezd technika v případě potřeby do druhého pracovního dne
  • Možnost objednání doplňkových služebzdarma, jako je například pevná IP adresa nebo antivirový program

 

Všechny odpovědi na Vaše otázky ohledně přechodu pod divizi UPC Business naleznete níže. Pokud budete mít zájem o jakékliv další informace, neváhejte nás kontaktovat na naší Klienstké lince 241 005 200 nebo na emailové adrese podnikatel@upcbusiness.cz a my se Vám ozveme zpět.

Otázky a odpovědi

Co pro mě znamená informace, že jsem se stal klientem UPC Business?

V UPC je naší prioritou poskytovat klientům vždy ty nejlepší služby. Vzhledem k tomu, že ve své smlouvě máte uvedené aktivní IČ, bychom Vás rádi od 1. 1. 2016 přivítali mezi zákazníky UPC Business, kde se specializujeme na poskytování služeb podnikatelům a firemním zákazníkům.

Jaké důležité výhody přechodem k UPC Business získáte?

 

  • Speciální Zákaznická linka pro firemní zákazníky s garancí přijetí hovoru do 30 sekund
  • Výjezd technika v případě potřeby do druhého pracovního dne
  • Možnost objednání doplňkových služeb, jako je například pevná IP adresa nebo antivirový program zdarma

 

S přechodem k UPC Business se na Vás budou nově vztahovat Všeobecné obchodní podmínky a specifikace služeb pro podnikatele, které najdete níže v sekci Dokumenty.

Změna služeb se mi nelíbí. Mohu si ponechat stávající nastavení služeb?

V případě, že se rozhodnete zůstat i nadále klientem UPC a využívat tarify sestavené na míru klientům z řad domácností dojde k vymazání údaje o Vašem IČ ze smlouvy.

Protože od nového roku dochází ke zjednodušení nabídky služeb i pro rezidentní klienty a staré tarify končí, budou Vaše stávající služby nahrazeny aktuálními službami. Zároveň dojde ke změně Všeobecných obchodních podmínek a specifikace služeb pro domácnosti

Chci nadále využívat IČ, ale překvapila mě změna ceny služeb, o co se jedná?

Nabídku služeb UPC Business jsme pro Vás navrhli tak, abyste měli možnost využívat srovnatelné nebo lepší služby, než tomu bylo doposud.

Věříme, že zlepšení služeb a zvýšení kvality péče UPC Business přináší vyšší hodnotu, než je zmiňovaný rozdíl. Současně si můžete dát jako podnikatel či živnostník naše služby do nákladů.

Chci nadále využívat IČ, ale nechci platit nic navíc, co mám udělat?

Věříme, že z široké nabídky služeb UPC Business společně s Vámi vybereme optimální kombinaci tak, aby Vám vyhovovala jak kvalitou, tak i cenou. V případě zájmu o jakoukoliv změnu prosím volejte naši klientskou linku na čísle 241 005 200, jsme Vám k dispozici v Po - Pá: 8:00 - 20:00 a So - Ne: 10:00 - 18:00.

Pokud nesouhlasím se změnou, za jakých podmínek mohu ukončit smlouvu?

Neradi bychom se s Vámi rozloučili, máte však ze zákona právo ke dni 1. 1. 2016 (nabytí účinnosti změny) naše služby bez sankce ukončit. Pokud se takto rozhodnete, písemně nás prosím informujte co nejdříve, abychom byli schopni Vaši žádost včas zpracovat. Svůj nesouhlas prosím zašlete ve formě dopisu s vlastnoručním podpisem na adresu UPC Česká republika s.r.o., P.O.Box 53, Praha 3, 130 11 a jako důvod ukončení uveďte nesouhlas s přechodem na služby UPC Business.

Od kdy je pro mě změna účinná? Mohou být nabízené služby aktivovány okamžitě?

Změna v nastavení Vašich služeb proběhne k 1. 1. 2016, na Vaše přání můžeme změnu urychlit a nové služby Vám nastavit okamžitě. V případě zájmu o jakoukoliv změnu prosím volejte naši klientskou linku na čísle 241 005 200, jsme Vám k dispozici v Po - Pá: 8:00 - 20:00 a So - Ne: 10:00 - 18:00.

Změní se číslo mé smlouvy, které se používá při platbách jako variabilní symbol?

Číslo smlouvy, a tím pádem ani variabilní symbol se nemění. Pokud máte nastavený pravidelný platební příkaz, pouze upravíte výši platby.

Mění se tím, že budu klientem UPC Business, číslo bankovního účtu?

Je pro nás velmi důležité, abychom Vám přechod co nejvíce ulehčili, proto číslo bankovního účtu zůstává stejné.

Jako rezidentní klient jsem již byl vnímán jako loajální a mohl jsem užívat z toho plynoucí výhody při dodržování věrnostního období. Bude věrnostní období nadále pokračovat?

Divize UPC Business neužívá věrnostní portfolio služeb, na které jste byli dosud zvyklí. Nicméně nemusíte se obávat, přechodem do divize UPC Business bylo Vaše věrnostní období řádně ukončeno a věrnostní sleva Vám nebude doúčtována. Všechny služby Vám jsou k 1. 1. 2016 aktivovány bez dalších podmínek.

Mohu dočerpat dárkový měsíční balíček DTV programů?

V případě, že jste využíval jakýkoliv dárkový programový balíček, dostanete zcela nový, který pokrývá i Vámi aktuálně využívanou programovou nabídku.

Měli jsme v pronájmu také koncové zařízení, co pro nás daná změna znamená?

Změnou tarifů nedochází u pronajímaného zařízení k žádným změnám. Pronájem je i nadále součástí měsíční platby za služby naší společnosti.

Máme nastavenou fixní IP adresu, dojde k její změně?

Nastavení fixní IP adresy nebude touto změnou nijak dotčeno.

Měl jsem zakoupené televizní balíčky. Můžu s nimi počítat i nadále?

Vaše televizní balíčky můžete využívat nadále i jako klient UPC Business.

Využívám službu Wi-Free, můžu tak činit i jako klient UPC Business?

Samozřejmě i business zákazníci mohou využívat službu UPC Wi-Free, tak jak jste byli doposud zvyklí.

Liší se nějak business televizní nabídka od mé stávající?

Ano liší, jedná se ovšem o minimální počet kanálů.

 
 
 

Zeptejte se nás

Zajímají vás detaily o produktech nebo službách UPC Business? Zavolejte. Naši operátoři jsou vám k dispozici 7 dní v týdnu.

+420 222 999 111  

241 005 200

 
 

Ozveme se vám

Chcete vědět víc? Zadejte svůj telefon a my se vám ozveme: